söndag 23 mars 2014

I LOVE FÄLTTÄVLAN!!

Alltså åhhh.. Finns ju inte en chans att jag ska kunna låta bli. Har varit lite uttråkad på hopptävlingarna som varit nu och inte riktigt förstått varför. Men så pratade jag med en vän som påpekade att det var på grund av att jag inte red fälttävlan längre.. Och då drog tankeverksamheten igång, och det hon sa kändes så jäkla sant.
Så jag bokade in terrängträning i Tågarp igår, och Tobbe var sååååå fin!!! Som om han aldrig gjort annat i hela sitt liv :)
Så första tävlingen är nu inbokad om tre veckor. Ska försöka att komma ut på olika terrängbanor en gång i veckan fram tills dess!

Tyvärr blev inga färska bilder tagna, men här kommer några gamlingar för mer inspiration :)










'











1 kommentar:

  1. ååå underbara bilder! Jag har bokat in mig för allra första gången till nybörjarkurs på Hajjerna i VÅrgårda nu i Maj-Sep, ska bli otroligt kul. Har "bara" hoppat lite hemma så jag LÄNGTAR!! =)

    SvaraRadera