torsdag 5 december 2013

Guldgossen

Japp, här går det undan! Jag har bestämt mig.. Guldgossen blir kvar!!!!! Tänker se till att få ihop allt i livet och inte ha dåligt samvete hela tiden. Har inte hjärta att sälja min fina fina Tobbe och han far ju inte illa av att ha det lugnt och skönt :)

Ska se det som att jag unnar mig häst och njuter av honom som belöning när jag klarat av skol/jobbgrejer :) Så nu ser jag fram emot att tävla för första gången i vår med min lilla skrutt istället.

Det mest positiva med hela denna vändan är att jag fått veta att han är fri på exportröntgen och det känns tryggt för min egen del!

Tobbe for the WIN!!!! Framtiden är vår!!!!!














1 kommentar:

  1. Oj vad mycket fina bilder på fin häst och ägare! Ja, Tobbe ger energi och man blir glad i hans närhet :-)
    Kram, mamma

    SvaraRadera